הכל על שימוש בהאשטגים # וקהילות האשטגים ב- LinkedIn

האשטאגים  - #,  אנו רואים אותם בפייסבוק טוויטר ואינסטרגם. הם תגים מהנים שהינם כלי שווקי שימושי לאסטרטגיית המדיה החברתית שלכם.  אבל האם ניתן להשתמש בהם גם בלינקדאין, ואיך?

התשובה היא – בהחלט !, לינקדאין הכניסה את ההאשטגים בשנת 2016 וכיום מאפשרת למשתמשים לכלול האשטגים בפוסטים ועוד ולאתר אותם לפיהם.

ההאשטגים בלינקדאין עובדים בדומה להאשטגים בפייסבוק טוויטר ואינסטרגם, כאשר אתם מוסיף האשטאג בפוסט, משתמשים המחפשים את ההאשטאג או מקליקים על האשטאג זהה בפוסט אחר יוכלו לראות את הפוסט שלכם יחד עם אחרים בתוצאות החיפוש שלהם. ההבדל הוא שבלינקדאין ההאשטאג צריך להיות באוריאנטציה עיסקית רלוונטית לביזנס שלך. ניתן לרשום מספר האשטגים בפוסט אחד.

T1

** להזכירם, בדף הבית שלכם, אתם יכולים לפרסם פוסט, הפוסט יכול להכיל, טקסט, תמונות או סרטון, כמו כן ניתן לעבור מתוך מקום זה לכתיבת מאמר על ידי הקלקה על Write an article.

קהילות שנוצרות באמצעות האשטאגים

כשלינקדאין מוציאה פיצ'רים חדשים היא לא עושה את זה בבת אחד אלא על פני זמן של שבועות וחודשים.

חלקינו כבר רואים בדף הבית שלנו בצד שמאל אפשרות להצטרף לקהילות של האשטאגים וזה נראה כך:

T2

כל אחד יכול לבחור לעצמו את קהילת ההאשטגים שמעניינת אותו, ההאשטגים שיבחרו יופיעו ב Pinned  .

לדוגמא אם אקליק על #sales

יופיעו כל הפוסטים שפורסמו עם האשטאג של #sales

 T3

גם אם עוד אין לכם את מסך הקהילות של לינקדאין, תוכלו למצוא את כל הפוסטים הרלוונטים להאשטאג באמצעות כתובתו בחלון החיפוש בפשטות, לדוגמא:

T4

מהי הדרך הנכונה להשתמש בהאשטאגים בפוסט?

המטרה העיקרית של ההאשטאגים בלינקדאין היא ליצור מערכות יחסים ונטוורקטינג עם משתמשים אחרים. אתם יכולים ליצור האשטאגים שלכם, ולקוות שאחרים ישתמשו בהם או יחפשו לפיהם או שאתם יכולים להשתמש בהאשטאגים פופולרים, כדי לעלות גבוה יותר בתוצאות החיפוש.  לדוגמא, מקצת האשטאגים שלינקדאין מציעים:

T5

האשטאגים צריכים להיות רלוונטים לביזנס שלכם או לפשן המקצועי שלכם בדרך כלשהי.  הם צריכים להיות קצרים  קלים ורלוונטים . יש להמנע משימוש מהאשטאגים כללים מידי #social  #LinkedIn #media  וכו

אתם גם לא רוצים האשטג אקראי אם הוא לא קשור לעסק שלך בדרך כלשהי.  עדכוני סטטוס מלאים בהאשטאגים לא רלוונטים ולפעמים מספר שורות, דבר שאינו רלוונטי ומתחבר לתחושב ספאמית.

מה הם היתרונות של שימוש בהאשטאגים בלינקדאין?
* הם עוזרים ל- LinkedIn לזהות נושאים חשובים ורלוונטיים למשתמשים.
* הם משפרים את האופטימיזציה של מנוע החיפוש בתוך הפלטפורמה, כלומר לשים אותם יעזור לפוסטים שלכם  להופיע בתוצאות החיפוש של Google.
*  הם מקדמים מעורבות וקשרים מקצועיים.
* הם עוזרים לזהות מגמות שעשויות להיות יעילות לאסטרטגיית השיווק שלך.

איפה עוד ניתן להשתמש בהאשטאגים בליקנדאין?

גם כשכותבים מאמר write an article לפני שעושים publish למאמר לינקדאין מבקשת שתבחר האשטגים כדי שהרשת שלך תוכל למצוא אותך.

כמו כן בהערות שאתם כותבים על פוסט של מישהו אחר.

 

 

LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>