המהפיכה של לינקדאין – משיקה אפליקציית Company Pages לשיווק מוצרים

לינקדאין LinkedInלינקדאין, הרשת העסקית המובילה בעולם, תאפשר לחברות לקדם את מיתוג החברה וקידום המוצרים והשירותים שלה בעזרת אפליקציה חדשה המשדרגת בצורה משמעותית את ה- Company Pages הישן.

הפונקציונליות חדשה של לינקדאין תסייע לעסקים למשוך לקוחות חדשים ולחזק את מיתוג החברה באמצעות המלצות של משתמשים וקידום מפה לאוזן (Word Of Mouth).

אחת הטענות של מומחי השיווק במדיה חברתית היתה תמיד שלינקדאין הינה רשת "משעממת" שלא מאפשרת למתג את החברה בצורה נוחה ופשוטה כפי שמאפשרת פייסבוק. טענה נוספת היתה שהרשת העסקית פונה אך ורק לארגוני B2B וכמעט שאינה רלוונטית לעסקים המשווקים ישירות ללקוחות קצה (B2C).

לאחרונה נראה שלינקדאין מבינה שהיא חייבת לעשות שינוי משמעותי ולשדרג את הפלטפורמה לקידום ארגונים ולא רק מיקוד על קידום אישי-מקצועי של עובדים בארגון.


אז מה בעצם ניתן לעשות עם האפליקציה החדשה?
כידוע, לכל ארגון בלינקדאין נוצר כרטיס חברה באופן אוטומטי שמושך אינפורמציה ממקורות מידע פנימיים וחיצוניים שונים. נכון להיום, לאחר השדרוג, לכל חברה יש שלוש כרטיסיות (Tabs) בדפי החברה: סקירה כללית, קריירה, וכן מוצרים ושירותים. שהחברה מציעה.

הכרטיסיה החדשה מאפשרת:

  • הצגת שרותים ומוצרים – בנוסף למידע על החברה, ארגונים יכולים ליצור כרטיסיה נוספת המציגה את המוצרים והשירותים לראווה, כולל וידאו, תמונות וליצור הצעות מיוחדות לעוקבים אחר החברה.
  • המלצות – בדומה ל Like של פייסבוק, לקוחות המבקרים בעמוד החברה יכולים ללחוץ על כפתור ה Recommend ולכתוב המלצה על מוצרי או שרותי החברה.
    דרך אגב, עובדי החברה לא יכולים ללחוץ על כפתור זה אלא רק לבקש המלצות מחברים אחרים ברשת
  • בניית תצוגות מותאמות – החברה יכולה יכול ליצור עמודי מוצר/שירות מותאמים לחמש קטגוריות שהוגדרו מראש ע"י לינקדאין: תעשייה, גיאוגרפיה, עבודה/תפקיד, גודל החברה והבכירות של הצופה.
  • כלים ניהוליים – במידה שאתה מוגדר כ- Admin, תראה כרטיסייה רביעית של Analytics. הרשאה זאת תאפשר לך להקצות מנהלים נוספים לעמוד, לערוך תכנים, לצפות בנתוני Analytics בסיסיים לגבי מי עוקב אחר החברה שלך, תפקידם, ואחרי אילו חברות אחרות הם עוקבים.
  • עדכוני נטוורקינג – בדומה לרשתות אחרות, גם כאן תוכל לראות מי מהחברים שלך עוקב אחר החברה ומי מהם המליץ על מוצריה.

דוגמאות לעמוד חברה מעודכנים ניתן למצוא אצל HP, AT&T, מייקרוסופט, דל ואפילו בסניף ההודי של Volkswagen.

לדברי אנשי לינקדאין הם ימשיכו לעדכן את האפשרויות הללו על פי פידבקים שיקבלו מהשטח ואני משער שהבאז החיובי יוביל אותם להציע עוד ועוד אפשרויות לקידום ולמיתוג החברות ברשת.

בעוד כשבוע נשיק את המדריך העברי הראשון בנושא מינוף לינקדאין לעסקים שיציג את 6 העקרונות לאיתור לקוחות ומיתוג החברה בעזרת הרשת העסקית המובילה בישראל. המדריך מיועד לעסקים של איש אחד ולארגונים גדולים הרוצים להשתמש בחכמה בכוחה של הרשת הכוללת מעל לחצי מליון חברים בישראל ובהם מאות אלפי מקבלי החלטות בארגונים. היא מיועדת גם לאנשי שיווק ומדיה חברתית הרוצים לעזור ללקוחות שלהם בבניית נוכחות אפקטיבית בלינקדאין

מוזמנים להירשם מצד שמאל למעלה– ונשלח לכם אותו מיד עם השקתו.

LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>