כיצד לגרום שיפתחו את המייל שלך בעזרת כותרת מושכת

op2 עם העומס המטורף של הודעות שמגיעות לכל אחד באמצעים השונים (מיילים, רשתות חברתיות, ווטסאפ ועוד) אנו נדרשים לעשות הכל כדי לתפוס את תשומת ליבו של הנמען ולעשות הכל כדי שיפתח את המייל שלנו.

אני רוצה להתיחס לשורת הכותרת של הודעה ולהציג מספר מסקנות שהציגו mailchimp במחקר שעשו על 24 ביליון מיילים !

  1. פרסונליזציה בשורת הכותרת היא לא שכיחה, אנו נוטים יותר לעשות פרסונליזציה בגוף המייל ולא בשורת הכותרת והמחקר הראה ששימוש בשם פרטי או שם מלא בכותרת המייל מעלה באופן משמעותי את הסיכוי שלו להתפתח!

Congratulations, *|FNAME|* *|LNAME|*

Invitation to register for *|FNAME|* *|LNAME|*

למידע על סדנת לינקדאין פרקטית פנים ארגונית למנהלי מכירות ושיווק יש ללחוץ כאן 

  1. במילה חינם או FREE אינה ערובה לגידול משמעותי בפתיחת המייל ובמקרה זה תלוי תעשיה,
    המחקר מצא שאנשים בתחומי מדיקל, ריטייל ותיירות צריכים להמנע משמוש במילה זו אבל מסעדות ותעשיית הבידור אכן ירוויחו עוד צפיות במיילים שלהם בשימוש במילה זו.
  1. אנשים מגיבים למילים המביעות דחיפות !
    כותרות על מיילים ובהם המילים ההקשורות לדחיפות – דחוף, חשוב, התראה וכדומה מעלות את הסיכוי לפתיחת המייל.
  2. הודעות, הזמנות וביטולים -
    מקבל המייל הטיפוסי הרבה יותר מסוקרן על ידי הכרזותואירועים והזמנות מאשר ביטולים ותזכורות. נראה שתזכורות וביטולים חוזרים אינם מעניינים ונפתחים בכמות משמעותית יותר נמוכה.

השימוש במילים ביטול או תזכורת בכותרת תיצור ירידת עניין במייל וההפך ממה שאנחנו רוצים להשיג.

  1. תרומות תרומות תרומות –

אם בכותרת מופיעות מילים הקשורות בתרומות – צדקה, תרומה, עזרה וכו, הסיכוי שהמייל יפתח הינו נמוך מאוד

  1. צמדי מילים –

בראש ובראשונה, אנשים אוהבים שמודים להם , אז תודה רבה בשורת הכותרת מעלה את הסיכוי לפתיחת המייל.

המחקר גם מראה שמסעות פרסום על אירועים עכשוויים, כמו אסונות טבע ונושאים פוליטיים, יש שיעורי פתיחה גבוהיים מהרגיל.

וכמו כן הביטוי "הזדמנות אחרונה" אינו יעיל – אנשים לא אוהבים שנאמר להם שהם מפסידים את ההזדמנות האחרונה שלהם כדי לקבל משהו….

  1. שימוש באותיות גדולות בכותרת – יכולה להעלות קצת את הכמות המיילים הנפתחים, אל לעומת זאת מילה אחת גדולה בתוך משפט שלם עושה את הפעולה ההפוכה.

אז מה כל זה אומר?

רבות מהתוצאות האלה יכולות להיות מיושמות על מסעות פרסום באופן פשוט. לדוגמה, אנו יכולים לומר כי דברים אלה צפויים להגדיל את שיעורי פתיחת המיילים:

  • נושאים מותאמים אישית
  • סימון הודעות דוא"ל מתאימות כדחוף
  • להגיד תודה לנמענים שלך
  • אנחנו יכולים גם לומר כי יש לבחור מילים בחכמה ולמשל שידול לתרומות או להזכיר את הנמענים של האירועים הקרבים אינו הדבר שיעזור.

מעל הכל, רק לזכור כי מילה אחת יכולה לעשות הבדל גדול.

המאמר מתבסס על המחקר של mailchimp – מוזמנים לקרוא בהרחבה
https://mailchimp.com/resources/research/subject-line-comparison/

LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>